donderdag 23 januari 2014

Fotoverslag II

Klik op de foto's om ze te vergroten!

Wauw, wat vliegt de tijd snel voorbij. Vandaag heb ik er al drie weken opzitten in het mooie en gezellige Cork, en begin ik alweer aan mijn vierde! Ik maak zoveel mee en daarom is het weer tijd voor een foto-verslag. :)

FOOD

Links: In Ierland is men gek op chips - en je hebt dan ook de vreemdste smaken. Dit is 'Scampi and Lemon': apart, maar heel lekker! Midden: Op zondagavond is het Sherlockavond! Samen met Duitse, Nederlandse en Amerikaanse meiden kijken we alle afleveringen van seizoen 1 tot nu. Heel gezellig: iedereen neemt snacks en drinken mee. Rechts: Fajita's en appeltaart bij een gezellig avondje out in the town.

CADEAUS

Links: Joepie, een pakketje uit Nederland! Hehe, even lekker Nederlands gesproken en Nederlandse humor voor een avondje thuis. Thanks papa en mama! Rechts: Sabi is er weer (ze was 1.5 week in Zwitserland voor haar tentamens) en bracht me dit mee! Zwitserse chocolade en de koeken die ik zo lekker vond...

Van alles

Linksboven: live muziek in de pub. Linksonder: dit is slechts de onderkant van een heel regaal witte bonen in tomatensaus. Rechts: Echt Iers bier en cider.

Links: Naar de kapper geweest hier in Cork! Rechtsboven: Ierland boekjes met alles wat ik nog wil doen. Rechtsonder: The English Market, een enorme overdekte markt.

Cork





Tot snel! :)

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's van Cork ....en de chips met scampi and lemon daar ben ik wel heel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer veel nieuwe kanten van Ierland in een notendop ! Super gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit als een heel gezellig stadje! En aan je verhalen te lezen vermaak jij je daar wel of niet? :)

    BeantwoordenVerwijderen